طراحی سایت و برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت و برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

نکات مهم در نوشتن مقاله برای سایت

باید بدانید یکی از بهترین روش ها برای رفع نیازهای مخاطبین خود نوشتن مقاله است. شما بهتر از هر کسی نیازهای مخاطبین و مشتریان خود را می دانید و به آن ها اشراف دارید. مقاله نوشتن بهترین راهی است که نیازهای مخاطبان خود را رفع کنید و آن ها را علاقه مند به کسب و کار خود کنید. در این مقاله قصد دارم نکات مهم در نوشتن مقاله برای سایت را که باید رعایت کنید تا بتوانید مقاله ای بنویسید که بیشتر دیده شود را بیان کنم.

 

امروزه مقالات و محتوای سایت یکی از اصلی ترین المان های سئوی سایت است و گوگل به این موضوع خیلی اهمیت می دهد. همانطور که می دانید گوگل گفته است محتوا پادشاه است و از همین جمله می توان فهمید که اهمیت مطالب و محتوای سایت در سئوی سایت بسیار بالا است. هرچه محتوا با دقت و وسواس بیشتری تهیه شود و مطابق با نیازهای کاربران شما باشد می تواند منجر به جذب ترافیک بیشتر از موتورهای جست و جو باشد.

 

نکات مهم در نوشتن مقاله برای سایت

 

نکات مهم در نوشتن مقاله برای سایت

در ادامه نکاتی را در جهت بهبود نوشتن مقاله به شما می گویم که با رعایت آن ها می توانید نتیجه بهتری از نوشتن مقاله در سایت خود بگیرید.

پیشنهاد ویژه همیار وب : چگونه محتوایی حرفه ای برای سایتمان بنویسیم؟

 

1.عنوان مقاله

قبل از اینکه بخواهید عنوان مقاله خود را بنویسید باید بدانید کاربران بیشتر چه عنوانی را با آن موضوع جست و جو می کنند. برای این کار به سایت گوگل مراجعه کنید و عنوان مقاله خود را تایپ کنید. در هنگام نوشتن عنوان مقاله در کادر جست و جوی گوگل عناوینی مرتبط با آن موضوع برای شما ظاهر می شود که نشان دهنده آن است که کاربران بیشتر چه عناوینی را جست و جو کرده اند. از نتایج جست و جو هم می توانید به این موضوع پی ببرید که بیشتر مقاله های نوشته شده با چه عنوانی از آن موضوع هستند.

سعی کنید از کلمات چه طور،چگونه، نکات،دلایل،ترفندهای،چرا، راه های،روش های و این گونه کلمات در ابتدای مقاله خود استفاده کنید.

 

2.عکس های مقاله

قبلا در مقاله چگونه تصاویر وب سایت را بهینه کنیم؟ به این مورد اشاره کردم که سعی کنید از تصاویر جدیدی که خودتان تولید می کنید در محتوای سایتتان استفاده کنید و از کپی کردن عکس های دیگر سایت ها پرهیز کنید. برای سئوی بهتر و جلوگیری از مشکلات کپی رایت بهتر است تصاویر مقالاتتان را خودتان تولید کنید. سعی کنید از تصاویر جذاب و مرتبط با مقالاتتان استفاده کنید و حداقل از 3 تصویر در هر مقاله استفاده کنید.

گذاشتن تگ alt هم فراموش نشود که گوگل با استفاده از این تگ عکس های شما را ایندکس می کند.

 

3.متن اصلی مقاله

اولا سعی کنید مقالاتتان کمتر از 400 کلمه نباشد. یک مقاله خوب بین 2 الی 3 هزار لغت دارد. از کپی کردن متن مقالات دیگر سایت ها و درج آن در مقالاتتان جدا پرهیز کنید. اگر می خواهید متنی از دیگر سایت ها در سایت خود قرار دهید حتما آن را در نقل قول قرار دهید و لینک آن سایت هم در ابتدای متن قرار دهید. در انتهای مقاله حتما نویسنده و منبع مقاله که سایت خودتان است را همراه با لینک سایتتان درج کنید.

 

4.لینک های داخل مقاله

لینک مقالات مرتبط با مقاله ای که می نوسید را در متن مقاله قرار دهید. به عنوان مثال به کاربرانتان پیشنهاد خواندن دیگر مقاله هایتان را با همان عنوان بدهید. قسمت های مختلف سایت خود را داخل مقاله تان به کلمات کلیدی مرتبط لینک دهید. مثلا اگر کلمه سئو در مقاله خود وجود داشت آن را به قسمت مقالات سئو لینک دهید. در صورت لزوم اگر لینک سایت های دیگر را هم در مقاله تان قرار دهید مشکلی ندارد. در ساخت لینک های داخلی و خارجی در مقالاتتان افراط و زیاده روی نکنید که از نظر گوگل اصلا پسندیده نیست.

بهتون پیشنهاد می کنم مقاله نوشتن محتوای اختصاصی برای سایت را هم بخوانید

از نوشتن کلمات کلیدی زیاد در مقالات خود پرهیز کنید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت خود از سایت های Google Keyword Planner و Google Trends استفاده کنید.

تگ عنوان مقاله بهتر است H1 باشد. همچنین از تگ های H2 و H3 هم در زیر عنوان های موجود در مقاله به اندازه کافی استفاده کنید.

 

سخن آخر این است که در نوشتن مقالات سایت خود وقت بیشتری بگذارید و این را بدانید که هرچقدر مقالات و محتوای سایت شما بیشتر باشد مسلما ترافیک بیشتری جذب می کنید. اما به یاد داشته باشید که نوشتن یک مقاله با کیفیت بهتر از نوشتن مقالات متعدد بی کیفیت است. در واقع سئو تبدیل به بازاریابی محتوا شده است و هر وب سایتی که محتوای با کیفیت تری ارائه کند در نتایج جست و جو رتبه بهتری دارد. امیدورام از این مقاله استفاده کافی را برده باشید

 

http://hamyareweb.co/tips-on-writing-an-article-for-the-site/

اعتبار محتوای سایت و نقش بی نظیر آن در سئو

اعتبار محتوای سایت موضوعی است که تصمیم داریم در این مقاله سئو سایت به بررسی آن بپردازیم. شما باید به خوبی بدانید که اعتبار محتوا سایت چیست و چه مفهومی دارد. اگر به خوبی بتوانید از محتوای این مقاله استفاده کنید، مطمئنا در آینده ای نه چندان دور خواهید توانست که بهترین مطالب را برای صفحات سایت خود تولید و منتشر کنید.

نکاتی درباره اعتبار محتوای سایت

چالشی که همیشه در زمینه آموزش سئو وجود داشته، این است که بیشتر دانشجویان سئو، استراتژی مناسبی برای بازاریابی محتوای سایت خود ندارند. بر اساس آمارهای به دست آمده متوجه شده ایم که حدود 70 درصد از بازاریابان، استراتژی محتوای خوب و یک پارچه ای از خود ارائه نکرده اند.

یک سری پیش نیاز و نکات تجزیه و تحلیل وجود دارد که باید کلیت استراتژی تولید محتوا را بر اساس آن ها ایجاد کنید. این دو مورد را فاکتورهای زیر کامل می کنند:

  1. برند: شرکت شما نیاز دارد که شناس باشد.
  2. پیام رسانی: صاحبان کسب و کارها باید تحقیقات لازم را انجام دهند تا متوجه شوند که مخاطبین آن ها از چه کسانی تشکیل شده است. همچنین باید بدانند که چگونه می توان هرچه بهتر با آن ها ارتباط برقرار کرد تا از رقبایشان جلو بیفتند.
  3. محتوا: سایت های مختلف باید محتوای سایت خود را به شدت ارتقا و بهبود دهند. کاربران باید بتوانند به محتوایی دسترسی داشته باشند که ارزشمند و قابل اعتماد باشد.
  4. ارتقا: وقتی که کسب و کارهای دیگر یک محتوا را به عنوان محتوایی ارزشمند و معتبر شناسایی می کنند، آن محتوا باید به طوری تقویت شود و ارتقا پیدا کند که به بهترین شکل در دسترس انواع مخاطبین قرار بگیرد.
  5. تجزیه و تحلیل: تحلیل ها برای این انجام می شوند که چگونگی عملکرد را به خوبی شناسایی کنند تا شکاف هایی که برای توسعه و بهبود محتوا وجود دارد را بشود مرتع کرد. در واقع تجزیه و تحلیل ها به شما نشان می دهد که نیاز دارید که چه تنظیماتی در محتوای سایت خود ایجاد کنید.

بسیاری از افراد وجود دارند که می خواهند مستقیما به سمت تولید محتوا رفته و بدون توجه به برندی که برای آن تولید محتوا می کنند و هویت مخاطبینی که قرار است این محتوا را مطالعه کنند، شروع به کار کنند. با کمی جستجو در اینترنت متوجه می شوید که بسیاری از کسب و کارها بدون داشتن حتی یک استراتژی مناسب در زمینه تولید محتوا فعالیت های گوناگونی انجام می دهند.

اگر در زمینه بازاریابی محتوای سایت شما ضعف هایی وجود دارد و یا اینکه استراتژی های قبلی شما به خوبی تنظیم نشده اند، طبیعتاً شما نمی توانید متوجه شوید که وضعیت بهبود محتوای سایتتان و اعتبار آن در چه مرحله ای می باشد.

اعتبار محتوای سایت چیست

اعتبار محتوای سایت در واقع یک روش علمی برای تشخیص این است که محتوای سایت شما مربوط به چه چیزی است و چگونه مطالب مفیدی ارائه می کند. اعتبار محتوا معیاری است برای تشخیص میزان اثر بخشی محتوای سایت برای کاربران. طبیعتاً شما با داشتن یک اعتبار محتوای تاثیرگذار، می توانید حضور مقاله های سایت خود در موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و بسیاری از پلتفرم های دیگر را شدیدا افزایش دهید.

معیارهای تشخیص اعتبار محتوا

از آنجایی که شما تمامی جنبه های عملکرد کسب و کار خود را مشاهده می کنید و به آن ها دسترسی دارید، می توانید از همه آن ها به عنوان عناصری برای نظارت بر عملکرد محتوای سایت خود استفاده کرده تا بتوانید اعتبار محتوا را به خوبی تشخیص داده و آن را تحلیل کنید. فعالیت ها و و شاخص هایی که مربوط به حضور کاربران در وب سایت شما می باشند، می توانند اصلی ترین معیارهای تشخیص اعتبار محتوا محسوب شوند؛ مثل تعداد کلیک ها، میزان بازدید، ترافیک سایت، نرخ تبدیل کاربر به مشتری، تعامل و بسیاری از موارد دیگر.

حالا وقتشه!   اینو بخون: 5 استراتژی خارق العاده سئو سایتپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

بهینه سازی محتوای سایت

آموزش سئو,اعتبار محتوا,اعتبار محتوا چیست

نکته ای که واضح است که این است که افزایش اعتبار صفحات سایت و محتوای تمامی آن ها، بدون کاربرد نکات مهم آموزش سئو میسر نمی باشد. شما باید بهینه سازی محتوای سایت خود را با توجه به جدیدترین تغییرات الگوریتم رتبه بندی گوگل، پیاده سازی کنید. اگر عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشید، متوجه خواهید شد که بهینه سازی محتوای سایت چه تاثیر بی نظیری در افزایش اعتبار محتوا خواهد داشت.

نتایج بازاریابی محتوا چیست

بازاریابی محتوا از اصلی ترین مواردی است که دوره های آموزش سئو ارائه می شود تا دانشجویان بتوانند با استفاده از آن تغییرات بسیار مفیدی در زمینه تبدیل کاربر به مشتری برای وب سایت خود انجام دهند. اگر بتوانید با استفاده یک استراتژی بازاریابی محتوا ارزشمند، اعتبار محتوا خود را بهبود بخشید، علاوه بر اینکه کاربران را جذب محتوای خود می کنید، می توانید آن ها را تبدیل به مشتریانی بکنید که به صورت دراز مدت با کسب و کار شما همکاری خواهند کرد.

اصطلاح content authority اولین بار توسط bryant tutterow مورد استفاده قرار گرفت. مطمئن باشید که اگر از استراتژی محتوای مناسبی در روند کاری خود استفاده کنید می توانید میزان مشتری کسب و کار خود را به شکل قابل توجهی افزایش داده و گام بزرگی در زمینه موفقیت بردارید.


https://www.newseo.ir/seo-learning/content-authority-and-its-role-in-seo

بهترین روش‌ های تولید محتوا برای توصیف محصول

چندی پیش گفتیم اگر می‌خواهید محصول خود را به فروش برسانید باید قوانینی را رعایت کنید. یکی از قوانین پر رنگی که به آن اشاره کردیم تولید محتوای تاثیرگذار بود. مواردی را بصورت کلی برایتان توضیح دادیم اما در این مقاله می‌خواهیم بهترین روش‌های تولید محتوا برای توصیف محصول را با هم بررسی کنیم.

تولید محتوا برای توصیف محصول

چند سالیست که تولید محتوا به عنوان یک هدف اولیه و اصلی در وبسایت‌ها تعیین شده. در واقع اگر محتوایی در کار نباشد باید دور کسب و کار خود را یک خط قرمز بکشید؛ این بدان معناست که محتوا باید جدی گرفته شود. اما تولید یک محتوای حرفه‌ای و بهینه کار چندان آسانی هم نیست و نیاز به کسب مهارت دارد. این موضوع تا جایی پیش می‌رود که حتی بسیاری از صاحبان کسب و کارها تصمیم به استخدام شخصی برای تولید محتوا می‌گیرند. اما شما که به عنوان یک فروشنده در ژاکت فعالیت می‌کنید، به نظرم بهتر است خودتان بنویسید. به همین دلیل، مقاله امروز را به شما اختصاص دادیم تا بتوانید عملیات تولید محتوا برای توصیف محصول را به تنهایی انجام دهید.

۱- مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید

تولید محتوا برای توصیف محصول

برای اینکه بتوانید بنویسید در گام نخست باید مخاطبین خود را مشخص کنید. در ژاکت مخاطبین شما مشخص هستند اما کمی ریزتر شوید و با توجه به محصولی که قصد فروش آن را دارید، فکر کنید. مثلا شما محصولی برای ساخت فرم تماس وردپرس دارید، مخاطبین شما افرادی هستند که می‌خواهند یک فرم تماس با امکانات مختلف برای سایت خود بسازند. مسلما این فرم تماس چه ویژگی‌هایی باید برای آن‌ها داشته باشد؟ آیا مخاطب پس از نصب آن به راحتی قادر به کار کردن است یا نیازمند دریافت آموزش است؟ آیا مدل و طرح فرم‌سازی که دارید، مورد قبول کاربران است؟ و…
این‌ها سوالاتی هستند که در وهله اول باید بدانید و به آن‌ها پاسخ دهید.

۲- خودتان بنویسید

write content- تولید محتوا برای توصیف محصول

اگر زبان انگلیسی قوی دارید، احتمال اینکه تصمیم به ترجمه اطلاعات نسخه اصلی محصول بگیرید زیاد است. یا این محصول قبلا در جایی توضیح داده شده و بخواهید همان را کپی کنید. هر دو روش‌های اشتباهی هستند که با استفاده از آن‌ها هیچ جذابیتی را برای کاربر ایجاد نمی‌کنید. هر دو گروه از مطالب را بخوانید و اطلاعات مفیدی کسب کنید اما هرگز مشابه آن‌ها ننویسید! برای اینکه فروشنده خوبی باشید و محصولتان فروش خوبی داشته باشد از لحن و بیان خود استفاده کنید. از جذابیت‌های سخن کمک بگیرید و به گونه‌ای بنویسید که اعتماد و حس خوشایندی در مشتری خلق کنید.

خودتان را به جای مشتری بگذارید. چه حسی دارید؟ چه خواسته‌ای دارید؟ همه این موارد را پاسخ دهید و سپس شروع به نوشتن کنید. همان چیزی را بنویسید که حس می‌کنید مخاطب می‌خواهد.

۳- ساده و روان بنویسید

شاید برایتان تداعی شده باشد که هر چه پیچیده‌تر بنویسید و از کلمات سنگین استفاده کنید، نتیجه بهتری می‌گیرید. خیر! اینگونه نیست. محتوای خود را تا جایی که می‌توانید ساده بنویسید. به گونه‌ای که یک فرد مبتدی به راحتی دریابد چه می‌گویید و هدفتان چیست. در واقع هنر شما باید این باشد که یک مطلب پیچیده را در تولید محتوا برای توصیف محصول یا هر محتوای دیگری ساده کنید. با این کار مشتریان خود را بیشتر خواهید کرد.

۴- ویژگی‌های محصول را بصورت چک‌لیست بنویسید

آن دسته از ویژگی‌هایی که در محصول پر رنگ است و باید کاربر از وجود آن‌ها باخبر باشد را بنویسید. بخشی از تولید محتوا برای توصیف محصول، همین بخش ویژگی‌ها و امکانات است. این موارد را بصورت چک‌لیست آماده کنید که خواندن آن راحت باشد.

۵- کلمه کانونی انتخاب کنید

همان‌گونه که در مطالب سایت، کلمه کانونی مشخص می‌کنید، برای محصول خود در ژاکت نیز همین‌کار را انجام دهید. کلمه کانونی را انتخاب کنید و با توجه به تعداد کلمات خود آن را در متن تکرار کنید. فرقی ندارد در وبسایت خود می‌نویسید یا در جای دیگری؛ همیشه قوانین بهینه‌سازی طبق اصول افزونه Yoast SEO را در تولید محتوا برای توصیف محصول و هر محتوای دیگری رعایت کنید.

۶- توضیحات تصویری فراموش نشود

images- تولید محتوا برای توصیف محصول

گاهی لازم است علاوه بر توضیحات متنی، از توضیحات تصویری نیز استفاده کنیم. واقعیت این است که تصویر، تاثیرگذاری بسزایی در افراد دارد. توضیحات تصویری یعنی همان اینفوگرافیک‌های ساده‌ای که به کمک آن می‌توان اطلاعات و ویژگی‌های اصلی محصول را به مخاطب نشان داد. نیاز نیست موضوع را خیلی سخت کنید، فقط کافیست با رنگ‌بندی و تصاویر جذاب، اصل موضوع را به مخاطب بگویید.

۷- بازخوانی کنید

پس از تولید محتوا برای توصیف محصول، آن را به دقت بخوانید تا اگر اشکال دستوری یا اشتباه املایی در آن دیده می‌شود، برطرف کنید. تاثیری که این خطاها در ذهن انسان می‌گذارند بسیار زیاد است تا جایی که حتی ممکن است آن‌ها را از خرید محصول منصرف سازد.

جمع‌بندی

اگر فروشگاه اینترنتی دارید یا محصول خود را در هر سایت دیگری مانند مارکت ژاکت قرار می‌دهید، باید برای فروش آن، دست به تولید محتوا برای توصیف محصول بزنید. قوانین تولید محتوا را بدانید تا بتوانید با کمک آن، مشتری جذب کنید. در این مقاله سعی کردیم چند روش اصولی را بگوییم تا بتوانید محتوایی استاندارد و کاربرپسند تولید کنید.


https://zhaket.com/write-content-for-produce/