طراحی سایت و برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت و برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

نکات مهم در نوشتن مقاله برای سایت

باید بدانید یکی از بهترین روش ها برای رفع نیازهای مخاطبین خود نوشتن مقاله است. شما بهتر از هر کسی نیازهای مخاطبین و مشتریان خود را می دانید و به آن ها اشراف دارید. مقاله نوشتن بهترین راهی است که نیازهای مخاطبان خود را رفع کنید و آن ها را علاقه مند به کسب و کار خود کنید. در این مقاله قصد دارم نکات مهم در نوشتن مقاله برای سایت را که باید رعایت کنید تا بتوانید مقاله ای بنویسید که بیشتر دیده شود را بیان کنم.

 

امروزه مقالات و محتوای سایت یکی از اصلی ترین المان های سئوی سایت است و گوگل به این موضوع خیلی اهمیت می دهد. همانطور که می دانید گوگل گفته است محتوا پادشاه است و از همین جمله می توان فهمید که اهمیت مطالب و محتوای سایت در سئوی سایت بسیار بالا است. هرچه محتوا با دقت و وسواس بیشتری تهیه شود و مطابق با نیازهای کاربران شما باشد می تواند منجر به جذب ترافیک بیشتر از موتورهای جست و جو باشد.

 

نکات مهم در نوشتن مقاله برای سایت

 

نکات مهم در نوشتن مقاله برای سایت

در ادامه نکاتی را در جهت بهبود نوشتن مقاله به شما می گویم که با رعایت آن ها می توانید نتیجه بهتری از نوشتن مقاله در سایت خود بگیرید.

پیشنهاد ویژه همیار وب : چگونه محتوایی حرفه ای برای سایتمان بنویسیم؟

 

1.عنوان مقاله

قبل از اینکه بخواهید عنوان مقاله خود را بنویسید باید بدانید کاربران بیشتر چه عنوانی را با آن موضوع جست و جو می کنند. برای این کار به سایت گوگل مراجعه کنید و عنوان مقاله خود را تایپ کنید. در هنگام نوشتن عنوان مقاله در کادر جست و جوی گوگل عناوینی مرتبط با آن موضوع برای شما ظاهر می شود که نشان دهنده آن است که کاربران بیشتر چه عناوینی را جست و جو کرده اند. از نتایج جست و جو هم می توانید به این موضوع پی ببرید که بیشتر مقاله های نوشته شده با چه عنوانی از آن موضوع هستند.

سعی کنید از کلمات چه طور،چگونه، نکات،دلایل،ترفندهای،چرا، راه های،روش های و این گونه کلمات در ابتدای مقاله خود استفاده کنید.

 

2.عکس های مقاله

قبلا در مقاله چگونه تصاویر وب سایت را بهینه کنیم؟ به این مورد اشاره کردم که سعی کنید از تصاویر جدیدی که خودتان تولید می کنید در محتوای سایتتان استفاده کنید و از کپی کردن عکس های دیگر سایت ها پرهیز کنید. برای سئوی بهتر و جلوگیری از مشکلات کپی رایت بهتر است تصاویر مقالاتتان را خودتان تولید کنید. سعی کنید از تصاویر جذاب و مرتبط با مقالاتتان استفاده کنید و حداقل از 3 تصویر در هر مقاله استفاده کنید.

گذاشتن تگ alt هم فراموش نشود که گوگل با استفاده از این تگ عکس های شما را ایندکس می کند.

 

3.متن اصلی مقاله

اولا سعی کنید مقالاتتان کمتر از 400 کلمه نباشد. یک مقاله خوب بین 2 الی 3 هزار لغت دارد. از کپی کردن متن مقالات دیگر سایت ها و درج آن در مقالاتتان جدا پرهیز کنید. اگر می خواهید متنی از دیگر سایت ها در سایت خود قرار دهید حتما آن را در نقل قول قرار دهید و لینک آن سایت هم در ابتدای متن قرار دهید. در انتهای مقاله حتما نویسنده و منبع مقاله که سایت خودتان است را همراه با لینک سایتتان درج کنید.

 

4.لینک های داخل مقاله

لینک مقالات مرتبط با مقاله ای که می نوسید را در متن مقاله قرار دهید. به عنوان مثال به کاربرانتان پیشنهاد خواندن دیگر مقاله هایتان را با همان عنوان بدهید. قسمت های مختلف سایت خود را داخل مقاله تان به کلمات کلیدی مرتبط لینک دهید. مثلا اگر کلمه سئو در مقاله خود وجود داشت آن را به قسمت مقالات سئو لینک دهید. در صورت لزوم اگر لینک سایت های دیگر را هم در مقاله تان قرار دهید مشکلی ندارد. در ساخت لینک های داخلی و خارجی در مقالاتتان افراط و زیاده روی نکنید که از نظر گوگل اصلا پسندیده نیست.

بهتون پیشنهاد می کنم مقاله نوشتن محتوای اختصاصی برای سایت را هم بخوانید

از نوشتن کلمات کلیدی زیاد در مقالات خود پرهیز کنید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت خود از سایت های Google Keyword Planner و Google Trends استفاده کنید.

تگ عنوان مقاله بهتر است H1 باشد. همچنین از تگ های H2 و H3 هم در زیر عنوان های موجود در مقاله به اندازه کافی استفاده کنید.

 

سخن آخر این است که در نوشتن مقالات سایت خود وقت بیشتری بگذارید و این را بدانید که هرچقدر مقالات و محتوای سایت شما بیشتر باشد مسلما ترافیک بیشتری جذب می کنید. اما به یاد داشته باشید که نوشتن یک مقاله با کیفیت بهتر از نوشتن مقالات متعدد بی کیفیت است. در واقع سئو تبدیل به بازاریابی محتوا شده است و هر وب سایتی که محتوای با کیفیت تری ارائه کند در نتایج جست و جو رتبه بهتری دارد. امیدورام از این مقاله استفاده کافی را برده باشید

 

http://hamyareweb.co/tips-on-writing-an-article-for-the-site/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.