طراحی سایت و برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت و برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

چطور ورودی گوگل سایت را افزایش دهیم؟

وبمستران (مدیران سایت‌هاهمیشه به دنبال راه‌کارهایی برای افزایش ورودی گوگل هستند. همانطور که در آموزش وبمستر تولز توضیح دادم، روش‌هایی برای افزایش ورودی گوگل هست که باید از طریق وبمستر تولز یا همان سرچ کنسول گوگل انجام شود. در این مقاله چند‌تا از این روش‌ها را به شما توضیح خواهم داد.

چطور ورودی گوگل سایت را افزایش دهیم؟

البته همانطور که گفتم روش‌های زیادی برای افزایش ورودی گوگل از طریق سرچ کنسول وجود دارد و روز به روز به این روش‌ها با آپدیت‌های جدید سرچ کنسول اضافه خواهد شد. اما بد نیست شما را با چند تا از این ترفندها آشنا کنم.

ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل

اولین کاری که باید انجام دهید، ثبت سایت شما در گوگل هست. به هر حال شما باید سایتی در گوگل ثبت کنید تا بتوانید اطلاعات ورودی از گوگل را دریافت کنید و سایتتان را بهینه سازی کنید. اگر هنوز سایتتان را در گوگل ثبت نکرده اید باید بدانید که هنوز وارد دنیای وب و کسب‌و‌کار آنلاین نشده اید! پس همین الان سایت خود را در گوگل ثبت کنید. برای اینکار آموزش ثبت سایت در گوگل را ببینید.

ثبت نقشه سایت شما در سرچ کنسول

وقتی وارد شهری می‌شوید برای یافتن راه و چاه‌های آن شهر بهتر است نقشه آن شهر را از باجه‌های اطلاعاتی خریداری کنید. البته در دنیای امروزی برای یک وبمستر بهتر این هست که گوگل مپ را چک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.